Kako pobediti učestale bolove u vratu?

boluvratu

Standardno osmočasovno radno vreme je, nažalost, za većinu nas davno prošlo vreme. Neretko provodimo i do deset sati dnevno sedeći pred računarom, a sve češće „nosimo posao kući“, odnosno – dodatni sati provedeni za kompjuterom, proveravanje mejlova i, što je najvažnije od svega, opterećivanje našeg tela.

A kada uzmemo u obzir i vožnju od posla do kuće koja i te kako ume da se oduži, naročito pri ovim zimskim danima – bolovi u vratu i potiljku maltene postaju deo svakodnevnice.

Ovakvi bolovi neće samo uticati na vaš performans na poslu, san ili raspoloženje, već mogu ozbiljno ugroziti vaše zdravlje!

Zato je važno da se uhvatite u koštac sa ovim problemom. Mi vam predlažemo više načina:

Ergonomija radnog mesta

Budući da većina zaposlenih radi barem osam časova u kancelarijama i drugim poslovnim jedinicama, gotovo svaki poslodavac obraća pažnju da od radnog mesta kreira atmosferu koja će povećati produkivnost svih zaposlenih. Tako se radno orkuženje prilagođava potrebama zdravog tela, odnosno klasične radne stolove zamenjuju podesivi radni stolovi, anatomske stolice, postavljanje oslonca za noge i dr.

Vežbanje

Imajte u vidu da se ne trenira samo u teretani. Štaviše, kratke i neopterećujuće vežbe dok radite ili gledate televizor su se pokazale posebno pogodnim za zdravlje i bolove u vratu i potiljku. Neophodno je da se pokretljivost vratnih pršljenova stalno održava i da se mišići vrata i potiljka ojačavaju. Za vas imamo par predloga za vežbe vrata koje možete pogledati OVDE

Aplikovanje gela na bolnu regiju

deeprelief

Deep relief se pokazao odličnim saveznikom u borbi protiv bolova u mišićima i zglobovima. Ovaj proizvod daje fenomenalne rezultate zbog jedinstvene kombinacije aktivnih sastojaka mentola koji dovode do brzog efekta hlađenja i ibuprofena koji deluju analgetski i antiinflamatorno.

Vodite računa o vašem zdravlju i ne uzimajte bolove u vratu zdravo za gotovo!

Dugo i nepravilno sedenje takođe može dovesti do smanjene cirkulacije, preterećne gojaznosti, brojnih kardiovaskularnih komplikacija, kao i povećanog šećera u krvi. I zato uradite kratku vežbu u pauzi između dva mejla, protegnite se s vremena na vreme ili prošetajte do kolega u drugoj kancelariji – sve te sitne aktivnosti koje ne iziskuju mnogo energije će pozitivno i, što je najvažnije, dugoročno uticati na zdravlje vašeg tela.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *