Kako se izboriti sa učestalim sportskim povredama?

sportske povrede

Bilo da su u pitanju klinci, tinejdžeri ili malo starije generacije koje provode i skoro deset sati sedeći pred računarom – sportskim aktivnostima se bavi sve veći udeo stanovništva. Bilo da je u pitanju lagano džogiranje u obližnjem parku, plivanje ili teretana, savremeni ritam života nameće mininum aktivnosti kao neizostavni deo zdravog i uravnoteženog života!

A kako mnogi kreću da se bave sportom bez neophodne pripreme i znanja, sportske povrede su prilično česte. Bolna upala mišića, ugruvano telo, uganuće zloba ili pak ozbiljnije povrede mišića samo su neki od problema sa kojima se susrećemo, a koje jednako pogađaju i početnike i one iskusnije u sportskim aktivnostima.

Kako izbeći i/ili ublažiti sportske povrede?

Kao i kod bilo kojih zdravstvenih problema – prevencija se računa kao najbolji „lek“. Za sportiste bi to bili trening snage, istezanje i uravnotežen, ranije isplaniran trening. Treningom snage se snaga mišića povećava, kao i stabilnost zglobova, dok istezanje smanjuje rizik od povrede tetiva i mišića. Uravnotežen trening nam daje prostora da upoznamo trenutne kapacitete tela i da ih, korak po korak, jačamo.

Ovome naravno treba dodati i zdravu ishranu, kao i eventualnu suplementaciju ishrani. Oni mogu doprineti kvalitetnijoj građi mekih tkiva kroz povećanje sadržaja kolagena, belančevine odgovorne za čvrstinu mekog tkiva. Praksa je pokazala da suplementi u ishrani koji sadrže kolagen, hijaluronsku kiselinu i glukozamin daju veoma dobre rezultate.

Šta kad mišići zabole?

Ukoliko nakon sportskih aktivnosti osećate bol u mišićima i zglobovima, vreme je da „konsultujete“ farmaciju! U ovom blogu ćemo vam predstaviti i preporučiti gel čija se formulacija pokazala izuzetno delotvornom u borbi protiv sportskih povreda.

Kroz dobitnu kombinaciju ibuprofena, aktivnog sastojka sa analgetskim i antiinflamatornim dejstvom i levomentola koji nervnim završecima daje osećaj hlađenja i maskira bol Deep relief se lako apsorbuje i trenutno olakšava bol u mišićima i zglobovima! Pored sportskih povreda, Deep relief se preporučuje i kod bolova u leđima, bola u vratu i potiljku, reumatizma i išijasa.

Krenite sa oblikovanjem figure za leto koje će doći brže nego što mislite, a ako „zaškripi“ sa bolovima od treninga – tu je Deep relief! 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *